رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کاکا حاضر به کاهش دستمزد شده است اما مادرید حاضر به از دست دادن او بدون هیچ هزینه ای نیست...

By Ghazal Ziari

Kakà - Real Madrid
 

-گزارش های منتشره در رسانه های خبری حکایت از آن دارد که کاکا برای بازگشت به میلان حاضر شده تا از دستمزدش بکاهد؛ اما رئال مادرید حاضر به پذیرش درخواست میلان با شرایط موجود نیست.

فلورنتینو پرس،مالک باشگاه رئال مادرید ،هفته گذشته و در زمان دیدار دوستانه دو تیم ،ملاقاتی را با آدریانو گالیانی پیرامون بررسی شرایط بازگشت کاکا را داشته اند که ظاهرا سران مادرید حاضر به دادن این بازیکن به صورت رایگان و قرضی نیستند ؛این درحالی است که سران میلان حاضرند تا نیمی از دستمزد او را پرداخت کنند.

به نقل از ac-milan.ir-نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران,گالیانی پس از دیدار تیمش برابر رئال و تقبل یک شکست سنگین مقابل حریف مادریدی، به رسانه ها اعلام کرد که بازگرداندن شماره 22 تقریبا غیر ممکن است ؛ چرا که دستمزد و قیمت او بسیار بالاست اما حال گاتزتادلوسپورت در گزارشی مدعی شد کاکا حاضر به کاهش دستمزد خود شده است.

با تمام این تفاسیر به نظر می رسد سران مادرید به هیچ وجه حاضر نخواهند شد این بازیکن را بدون دریافت هزینه ای از دست بدهند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:50 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید